آیا میدانید در روز باید چه مقدار کالری دریافت کنید؟

آیا میدانید در روز باید چه مقدار کالری دریافت کنید؟


کالری از آن چیزهایی است که تمامی کسانیکه در زمینه کاهش وزن یا بدنسازی و یا اصولا ورزش فعالیت دارند، با آن آشنا هستند و می دانند منظور از کالری چیست. هر ماده غذایی کالری مخصوص خود را دارد و همچنین بدن انسان بر اساس جنس، سن افراد، نیاز به مقدار کالری مخصوص خود می باشد که ما امروز در مجله پزشکی نازدونه مقاله ای آماده کرده ایم که مقدار نیاز کالری دریافتی روزانه را بر اساس جدولی بیان می کند که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد و توصیه می شود تا پایان ما را همراهی بفرمائید.

آیا میدانید در روز باید چه مقدار کالری دریافت کنید؟

آیا میدانید در روز باید چه مقدار کالری دریافت کنید؟

در مورد ستون اول و دوم

این ستون ها برآوردهای انرژی مورد نیاز (EER) در گزارش مرجع مصرف مواد غذایی رژیم غذایی سال ۲۰۰۲ و بر اساس جنسیت، سن و سطح فعالیت برای افراد مرجع اندازه گیری شده است. “اندازه مرجع”، که توسط سازمان بین المللی مهاجرت تعیین می شود، بر اساس قد و وزن متوسط ​​در سن ۱۸ سالگی و میانگین ارتفاع و وزن ​​در آن سن به منظور تعیین شاخص توده بدنی ۵/۲۱برای زنان بالغ و ۵/۲۵ برای مردان بالغ است.

ستون سوم

فعالیت کم به معنای شیوه زندگی است که تنها شامل فعالیت بدنی سبک می باشد و در ارتباط با زندگی معمول روزمره است.

ستون چهارم

این ستون به معنای یک شیوه زندگی است که شامل فعالیت جسمانی معادل راه رفتن حدود ۱٫۵ تا ۳ مایل در روز و سرعت ۳ تا ۴ مایل در ساعت است، علاوه بر فعالیت بدنی سبک که مربوط به زندگی معمول روزمره است.

ستون پنجم

فعال بودن بیانگر شیوه زندگی است که شامل فعالیت جسمانی معادل پیاده روی بیش از ۳ مایل در روز و سرعت ۳ تا ۴ مایل در ساعت علاوه بر فعالیت بدنی سبک است و مربوط به زندگی معمول روزمره می باشد.

 

منبع: هلودکتر

دیدگاهتان را بنویسید