میل جنسی و وزش های مفید برای افزایش آن!


میل جنسی و وزش های مفید برای افزایش آن!

اغلب افراد برای افزایش میل جنسی خود از انواع دارو های شیمیایی و گران استفاده میکنند در شرایطی که باید بدانند ورزش نیز میل جنسی آن هارا افزایش خواهد داد! و نیازی به مصرف سایر داروهای شیمیایی و غیر استاندارد نیست!

انجام تمرینات منظم و تمرینات خاص تاثیر زیادی روی قدرت، استقامت و انعطاف پذیری شما دارد. همه موارد فوق برای سلامتی و عملکرد جنسی بسیار مهم است.تمرینی مهم و مفید برای همه میتوان از آن برای درمان ناباروری نیز استفاده کرد

میل جنسی و وزش های مفید برای افزایش آن!

کراس فيت نوعي بدنسازي ست که توسط جرج گلسمن توسعه داده شده است.

انجام این تمرین ها به طور مرتب باعث افزایش سطح تستوسترون در مردان می شود و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی شما می شود. برای شناختن بهترین تمرینات برای تقویت میل جنسی خود موارد زیر را بخوانید.

افزایش میل جنسی با وزنه برداری

بلند کردن وزنه سنگین و تمرینات قدرتی، تستوسترون زیادی را در بدن مرد تولید می کند. افزایش توده عضلانی و تولید تستوسترون پا به پای هم بیشتر می شوند. وقتی شما وزنه ای را که بلند می کنید افزایش می دهید، با توجه به افزایش قدرت عضلانی و سوزاندن مقادیر زیاد چربی، سطح تستوسترون در بدنتان بالا می رود. افزایش سطح تستوسترون تاثیر مستقیمی بر روی سلامت جنسی و بهبود میل جنسی شما دارد.

افزایش تستوسترون در بدن نه تنها باعث افزایش میل جنسی می شود، بلکه باعث افزایش پایداری، استقامت، عملکرد و سلامت اسپرم نیز می شود. با این حال، محتاط باشید که این با افزایش بیش از حد وزن وزنه ای که بلند می کنید انجام نمی شود. تمرینات وزنه برداری  بسیار سنگین می تواند منجر به کاهش واقعی سطح تستوسترون در بدن فرد شود.

یوگا بهترین ورزش برای افزایش میل جنسی

مزایای یوگا بسیار گسترده است و سلامت جنسی یکی از زمینه هایی است که مزایای تمرینات یوگا در آن رایج است. یوگا تعادل جسمی و روحی بدن را حفظ می کند. تمرینات یوگا تولید هورمون مطلوب هر ارگان را در بدن تنظیم می کند و اضطراب و استرس را کاهش و ذهن را آرام می کند. با چنین تاثیراتی که یوگا بر بدن می گذارد، نه فقط از لحاظ سلامت جسمی، بلکه از نظر سلامت روانی، باعث افزایش میل جنسی می شود و میل جنسی به طور طبیعی و با بهترین نتایج افزایش می یابد. برخی از تمرینات مطلوب دیگر برای افزایش میل جنسی عبارتند از:

  • پیاده روی سریع
  • دویدن
  • شنا

انجام تمرینات منظم این ورزش ها سلامت و استقامت جنسی بهبود می بخشند.

منبع: هلو دکتر

دیدگاهتان را بنویسید